Sunday, June 21, 2015

Mitt namn är David Geletey, der Spammer

Kära XX,

Mitt namn är David Geletey. Jag tränade och för närvarande arbetar som extern revisor för myndigheten för vicevärden av finansiella institut (OSFI), Vancouver, Kanada, som arbetar som en del av ett stort team som täcker hela kanadensiska regionen. Jag har tagit min tid att kontakta dig genom min personliga strävanden. Den OSFI ansvarar för att vilande konton, försäkringstagare, insättare och pensionsplan medlemmar skyddas från otillbörlig förlust av sina investeringar. Vi strävar efter att skydda våra medlemmar från eventuella ekonomiska förluster som kan uppstå.

Under en rutinrevisionskontroll på konton som upptäcktes under likvidationen av en kanadensisk bank, upptäckte jag en fast konto deposition som för närvarande är vilande. Detta konto har varit vilande under de senaste tjugo tre (23) år. Depositionen tillhör en och samma företagare med ett sammanlagt belopp något över $ 21,5 miljoner amerikanska dollar. Bankreglering / inslag i Kanada kräver att jag meddela institutet ansvarsfullt för en outtagna tillgång efter en lagstadgad tid av år när vilande konton av denna typ upptäcks. Ovanstående uppsättning fakta understryker mitt skäl att skriva till dig och gör följande förslag.

Mina undersökningar av nämnda konto visar att investeraren dog 1991 - den exakta tiden kontot senast drivs. Den kanadensiska bank där kontot var ursprungligen öppna officiellt har likviderats sedan 1993. Jag kan bekräfta med säkerhet att nämnda investeraren dog testamente och ingen nästa anhöriga till sin egendom har hittats eller kommit fram alla dessa år. Jag är av den fasta övertygelsen att använda min insiderhävstångseffekt, som arbetar med du kan säkra de medel på kontot för oss i stället för att låta den passera som en outtagna fond i kassakistor av den kanadensiska regeringen. Detta är särskilt möjligt när du bär samma efternamn och samma nationalitet nämnda investerare, och kan stå som hans utökade släkting. Det är precis därför jag kontaktar dig.

Jag har alla relevanta dokument (rättsliga och Bank) som kommer att underlätta mitt sätta dig fram som den sökande / mottagaren av fonderna och i slutändan överföra pengar till ett konto som utsetts av dig. Vid behov kan vi enkelt öppna ett nytt konto i ditt namn för detta ändamål. Om du samtycker till att samarbeta med mig, kommer vi överens utan tvekan på skälig ersättning för dig när vi lyckats få arv betalning.

Jag kommer att förklara mer i detalj vad denna transaktion består av och vad de nödvändiga villkoren är, men bara när jag får en bekräftelse på din önskan att delta. Var säker på att jag är helt engagerad i situationen. Det blir ingen risk alls om du accepterar att samarbeta. Men maximal sekretess är av avgörande betydelse för att vi ska lyckas dra enorma fördelar av denna transaktion. Jag garanterar att transaktionen kommer att genomföras under legitimt system som alla inblandade parter kommer att skyddas från eventuella brott mot lagen.

För att bekräfta din vilja och samarbete för att mitt förslag, kontakta mig via fax eller e-post med angivande av följande: (1) Fullständigt namn och yrke (2) Mobile, Direkt Telefonnummer (3) Direkt Faxnummer. (4) Kontakt Adress.

Ditt snabba svar kommer att vara mycket uppskattat.

Vänliga Hälsningar,
David Geletey.
Direkt Tfn: + 1-610-5901444
Direkt Fax: + 1-610-9103049

No comments:

Post a Comment